lørdag den 31. december 2011

GODT NYTÅÅÅR!!!


så kom den 31. december endelig. årets sidste dag. det er da godt nok vildt, hva?
så kan vi rigtig starte på en frisk... i morgen. ja.
i aften bliver wild, tror jeg. først skal jeg spise sammen med 12 gode venner, vi skal lave mad sammen og hygge/party indtil senere, hvor vi tager ud til en monstrøs fest, som tre piger fra vores gymnasie holder! (eller den ene er fra det andet gymnasie i sønderborg... men who cares?) Der kommer over 100 mennesker til den fest, og jeg aner overhovedet ikke hvor det er den bliver holdt. men det er jo også lige meget hvis der er ethundrede søde mennesker med?
billedet er fra nytår for to år siden, da jeg gik i 1.g. jeg håber det også bliver en vild kattefest i aften.
godt nytår til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar