mandag den 26. december 2011

gaverne i sækken




Okay, nu har jeg også snart snakket nok om de julegaver!
men her kunne i lige få lov til at se de fleste af dem, jeg er virkelig virkelig virkelig glad for alle de ting jeg har fået. jeg aner heller ikke hvordan det pludselig blev til så meget her, men altså ja, jeg er bar' glaj. haha
udover billederne her fik jeg jo også et flot spejl fra ikea, en trefod til mit kamera, en alt for lækker trøje fra weekday og en iphone af mine forældre. Vi har også hver fået et cover til iphonen, som i jo nok husker var det min opgave at bestille dem! jeg glæder mig sådan til at få mit cover, hvilket et tror i jeg har valgt til mig selv??? hihi. (i kan se hvilke covers valget stod imellem her)
de næste par dage skal jeg arbejde... eller i morgen, d. 29. og d. 30. .... puha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar