søndag den 26. februar 2012

en roadtrip



en tømmermandsmorgen som aldrig før. solen skinner og ætser mit syn væk, hamrer ind igennem mit kranie og får min hjerne til at vokse til dobbeltstørrelse sådan, at det sgu ikke var plads nok til den. jeg er ynkværdig. jeg er færdig. ikke engang brød er der til min morgenmad. treo. to treo, tages som et shot. det hjælper af røven til. bog, computer, tv - sofa. min kat, misu misu, er i vejen. jeg sætter mig lige ind ved siden af dig, kat (hæhæ). Min ven pp ringer. han siger noget om vejret. noget om den solskin der lige nu torturerer mig. han siger noget om at alt hvad jeg har brug for en dag som i dag, er noget frisk luft i det dejlige vejr. min autonome, ræverøde johnny rotten af en ven er gået hen og er kommet i forårshumør! hvad f----- hey! jeg er også i forårshumør! bukser, trøje, jakke, sko, solbriller, coci coli. ud af byen. ud i vejret. *suk* - det er dejligt, strand, döner, tyskland. lena dytter og kører rundt på vejen som en ost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar