lørdag den 25. februar 2012

den award der


okay, eftersom jeg nu har fået tildelt en masse bloggerawards, eller ikke en masse, men et par stykker, tænker jeg at jeg ligesom ikke kan ignorere denne situation mere.

situationen er egentlig at jeg ikke læser så mange blogs igen (UNDSKYLD!!!) og når jeg så læser blogs, så er de de her kæmpe store nogen, som har flere tusind læsere, som man jo ikke gider at sende folk videre til fordi.... folk kender dem jo nok godt, hvis det endelig er!

jeg har modtaget awards fra
Vickie Marie, Anton, Marie
og virkelig mange tak!!! wow, jeg er virkelig glad! i mean it.
 - kunne jeg ikke abre sende den tilbage til jer???? .... ej det går nok ikke...

hmmmmmm
jeg leder efter blogs i jeg kan give en award videre til....
tsk tsk tsk

jeg synes i skal tage et kig på disse bloggers:

Just So: Her møder vi marie, som elsker berlin og har mange sjove, interessante billeder på sin blog, nogen tager hun selv, andre stjæler hun og hun laver vidst også nogle collager! Marie gik engang på mit gymnasie, og det er her jeg kender hende lidt igennem :)

SO FASHION IT HURTS: Emma og Andrea er to blogger darlings med en forkærlighed for moden og alt hvad den indebærer. Specialt elsker jeg at de har konkurrencer, hvor man kan vinde sesamfrø. E og A går i 2.g på mit gymnasie og man kan vidst godt sige at jeg har givet dem et par sving-om-ture et par gange!

SanSan: Hun laver kunst og tager billeder og det er som regel ret flot, må jeg indrømme. Jeg synes også lige at i skulle tjekke hende ud!

my brain in print: Nico laver veldt flotte tegner og sådan skitser-iske ting. det kunne i også lige kigge lidt på. synes jeg.

SÅÅÅÅ, det var altså fire!!! det synes jeg var ret godt gået af mig, nå!
og nu er det godt, og det er godt, og ja, godnat venner.

og ps. billedet er en kærlig hilsen til jer alle. jeg elsker det virkelig. oh yes.

1 kommentar:

  1. Tusind tak Niels! Er glad for at jeg har gjort mig fortjent til en award fra dig :D

    SvarSlet