tirsdag den 21. februar 2012

en klasse


Nu da min klasse skulle have skrevet vores blå bog færdig, skulle vi også have taget en ekstraordinært klassebillede. og her er resultatet så.
jeg elsker det! VI SER ALLESAMMEN RIGTIG SØDE UD synes jeg. (hovsi caps lock)
der mangler to piger på billedet, og det er ret træls synes jeg. men vi havde ret travlt, så billedet det skulle bare tages!

jeg tror ikke det er ofte man er så glad for sin klasse, som jeg har været for min, her igennem de seneste 3 år. den er virkelig fyldt op med søde mennesker, kærlige, varme og alt det der. (jeg smører sødt på med sødt her, okay?) ja trist bliver det engang i juni hvor det er slut. men godt er det stadigvæk nu. for jubii, vi er her sgu endnu!

3 kommentarer:

  1. Hej med dig :-) Jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, jeg skal derfor sende Awarden videre til 5 blogs med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 blogs alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et Award fra mig(som link) sammen med de 5 blog's du valgte(som link)

    -Maria

    http://nobrowneyes.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. ej jeg er egentlig irkelig glad, tak!

    SvarSlet