tirsdag den 21. februar 2012

canazei 2











mit vinterferie har været direkte genial. jeg har simpelthen koblet helt af nede i de italienske alper, og jeg kan slet ikke vende tilbage til dagligdagen igen!
jeg har været afsted med 11 andre dejlige mennesker fra mit gymnasie, vores skiløb - hvor gode vi var og alt det der - var meget forskellige nogle af dem var sindssygt gode... hvilket jeg måske ikke lige var. jeg har stået på ski før! 3 gange endda... men det var ved at være nok 6 år siden jeg sidst havde været oppe..... jesus christ hvor troede jeg at jeg skulle dø nogen gange.... de der pister som bare går lige ned når man ser dem!!! SCHEISSE OGSÅ! så skulle de bare høvles igennem... altså... mine lår,, de syrede sgu!
Endnu bedre var det om aftenen hvor vi selvfølgelig lige skulle ud og svinge træbenet lidt... og det blev til lidt og lidt og ja, i ved hvordan det går når man ligger inde med alkohol og det.... puha.
en god tur. det var en rigtig god tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar