søndag den 5. februar 2012

90


OKAY, den fest jeg talte om, som vi havde på skolen i fredags... det var 90'er fest!! wooohuuu!
og det var mega fedt og alt muligt, som fester nu er .. i ved..
MEn jeg tænkte jeg lige ville vise jer hvad festudvalget havde gjort for at reklamere til festen, for jeg er nemlig lidt stolt af det.... Ovenover her ser i plakaten til festen, som jeg lavede, og jeg synes selv jeg var ret genial.... hehe, at skrive 90 med billeder! så smart!
HEr nedenfor kan i se den reklamefilm vi lavede til eventet... og i lægger nok mærke til mig på et tidspunkt i den... 
DET VAR FOR FEDT! 



4 kommentarer:

  1. dine plakater er altid så super flotte Niels!

    SvarSlet
  2. det bliver dit ansvar næste år! hæhæ

    SvarSlet
  3. Det bliver noget at leve op til i så fald!

    SvarSlet
  4. nej, du kan sagtens håndtere presset! ;)

    SvarSlet