tirsdag den 27. marts 2012

nye venner

kære venner

marts har været en meget aktiv måned for mig, jeg har haft så mange gøremål, og alas det betød at min blog blev glemt i rodet, ligesom jeg til tider glemmer at læse mit soundvenue-blad, når det ligger under en masse andre ting her på mit skrivebord.
jeg tror dog at jeg har fundet på en løsning. mennesket er en flok dyr, og for at fordele det kæmpe ansvar det er at have en blog, ud på mindre områder har jeg nu plaget to kloge og sexy piger om de måske ikke ville gæsteblogge her hos mig lidt for sjov nogle gange. jeg spurgte dem fordi de er så smukke og seje og kloge, så de ville ikke kunne skade bloggens image på nogen måde!
de hedder nanna og marie.
nanna kan godt lide bøger og serier og ting der er ultra avantgarde.
marie kan godt lide at sy sit tøj selv og at tage smukke billeder af sig selv i sit smukke tøj.

jeg ved ikke hvor mange gange de har lyst til at blogge, men hvis deres lyst pludselig vækkes af en ting i deres liv, så må i ikke blive overrasket over at det altså ikke er mig der pladrer.
når de engang skriver et indlæg, må i endelig byde dem hjerteligt velkommen

marie
nanna



1 kommentar:

  1. ej, det ser vildt spændende ud! mega shoutout til dem! thumps up!

    SvarSlet