tirsdag den 27. marts 2012

jeg nåede det før marie.



jeg sværgede højt og helligt at jeg aldrig i mit liv ville ville gøre dette her. b-b-b--b-b-----blogge...det gør jeg heller ikke. engangsoplevelse, en onenightstand...et unikum! jeg kalder det det sidste. et unikum. 
jeg har det svært med blogs. og derfor er det også lidt forbudt. og derfor er det tiltalende. og derfor gør jeg det også lidt hemmeligt. lige nu kommer jeg i tanker om, at jeg burde have krævet min fulde anonymitet som gæsteblogger, det er alt for risikabelt det her. så jeg skriver under pseudonym. fra nu af. så fra nu af er jeg ditlev og det betyder noget særligt og hvis jeg var en rigtig langtidsblogger ville jeg sige at i måske engang får det at vide, men det gør i ikke. 
i virkeligheden skal man slet ikke skrive så meget når man er blogger, har jeg lagt mærke til.
man skal poste et billede. man må også godt fortælle om noget fra sit liv. 
det kunne være: jeg skal flytte ud i haven i et træhus om en måned. 
og det passer.

billedet kunne se sådan ud: 

FÅÅÅÅÅK JEG HAR LAVET ET BLOGINDLÆG LOL LOL LOL DET ER VILDT NOK 
jeg har det lidt svært med det, ambivalent, ironisk distance og alt det der........................




1 kommentar: