lørdag den 3. marts 2012

noget med at se



nogen gange tror jeg det er vigtigt bare at bruge øjnene istedet for at snakke, og høre. nogen gang skal man bare lægge mærke til hvor man er, og hvad der sker omkring én. jeg er god til at plapre, det ved i måske.. men når jeg tager mig sammen og bare kigger, så ser man alskens flotte ting og former og farver.
verden bliver meget flottere sådan, og hvis man ikke kan finde glæde andre steder kan man da nok finde den her. altså hvis man er helt ude at skide. man kan altid finde noget der er grimt. den virkelige udfordring ligger i at finde noget der er flot. sådan ser jeg i hvert fald nogen gange på det hele. det kan godt være lidt absurd måske, men ja. hold da kæft hvor er jeg eftertænksom lige nu, jeg skulle vidst have taget i byen i stedet for.
at se, det kan jeg godt lide.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar