onsdag den 16. november 2011

endnu et


endnu et sent afteneksperiment fra in side af, men altså man går jo helt og bliver totalt krea når mørket falder på!
 - ej okay
det er fordi jeg lå og læste den bog som jeg skal have læst færdig så jeg kan skrive srp om den, (i får lov til at høre om bogen senere når jeg er færdig med den)
nå, men når jeg læser bliver jeg altid meget træt, hvilket gjorde at jeg kom til at tage mig en lur og det var ikke så smart, for nu har jeg sovet fra kl 20-22.30 og er fuld af energi. ugh. dumt.

og det er så derfor jeg har tilladt migselv at blive lidt sent oppe, så jeg kan blive lidt træt igen måske, og så ja, synes jeg egentlig det her er et meget sjovt eksperiment, og har tænkt et stykke tid på at lave noget i den her dur.
hvad synes i om det? go or no go??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar