mandag den 14. november 2011

B B B & B


hihi upsi
idag var jeg i fona for at få brugt et gammelt tilgodebevis og jeg fandt 4 fantastiske (håber jeg) cd'er! björk, bon iver og 2x beyoncé blev det til, og jeg glæder mig nu rigtig meget til at høre dem.
har ingen penge pt. derfor var det lige lækkert at kunne løbe noget alligevel med et tilgodebevis.
Jeg er ret stolt af mig selv, fordi jeg har ikke ejet en cd med beyoncé før nu, og tænker at hun vidst er et MUST i en pladesamling, så nu er hun endelig en del af den. og endda med hele to eksemplarer, hæhæ, bootylicious.
jeg glæder mig også meget til at høre biophilia, synes at björks projekt lyder til at være utrolig spændende, og desuden er hele cd'en og alle bilelderne og det jo lavet sindssygt smukt! det er meget meget lækkert synes jeg :)
bon ivre har jeg tænkt på at få en cd med længe, da jeg ikke har hørt hans musik så meget andet end på radioen hvor jeg synes den er ret fantastisk. så nu fandt jeg dette eksemplar der var sat langt ned i pris og så skulle jeg da vidst have det med! jo tak!

puha, det var dejligt at "købe" lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar