torsdag den 5. januar 2012

feriedage




Ahhh, hvor jeg elsker ferie! her de sidste par dage har jeg bare nydt det og slappet rigtig godt af! I mandags lavede min bror og jeg lækre kyllingeburgere med guaca og smeltet ost og det hele! haha, det var for lækkert! I tirsdags bagte jeg så boller til eftermiddagskaffen, hvor min bror lavede lækker varm kakao til! Her kom min ven Marie og spiste med og vi så "Tiger på spring, Drage i skjul" og hyggede og det var dejligt :) I går skrev jeg mega mange breve til alle mine familier og venner i australien, hvor jeg var på udveksling 08/09! det var virkelig et projekt! men det er dejligt at få det gjort, og nu er de klar til at blive sendt afsted idag... det går jeg ned og får gjordt lige om lidt, tror jeg! :) Simin kom i går aftes og hyggede og vi fik mega lækker bulgursalat med rösti til aftensmad, det var for nice! så så vi en serie som hedder this is england '86. det var åbenbart fortsættelsen til en film, som jeg ikke har set, men det havde simin, så hun kunne fortælle hvad der var sket, hvis jeg ikke syntes at det var logisk det der skete! meget smart!

I dag bliver for vild! jeg skal hen og lave vafler med min ven andrea, og det bliver totalt lækkert og epic! jeg har ikke fået vafler siden påsken 09! er det ikke vildt, det er jo næsten 3 år siden! så jeg glæder mig vildt til de og hygge!
er i startet i skole igen eller hvad? jeg kan ikke finde ud af hvornår folk starter igen, vi starter først på mandag.... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar