onsdag den 1. maj 2013

great gatsby glæde

omg

jeg glæder mig så meget til the great gatsby kommer ud i biograferne!


se der var traileren, heh
filmen er instrueret af baz luhrman (snap, snap), som også har lavet moulin rouge, strictly ballroom og romeo + juliet (aka the red curtain trilogy) og de film kan jeg godt lide, så hvorfor skulle jeg ikke kunne lide denne? (jeg har også læst bogen og den kunne jeg jo også rigtig godt lide, så altså. det burde være godt)
også selvom jeg har det lidt ambivalent omkring dem der er blevet castet.
tobey macguire synes jeg var super irriterende i spiderman-filmene, men måske er han okay her, kirsten dunst og james franco var jo også irriterende i de film, men dem kan jeg ellers godt lide som skuespillere.
Så er der leo dicaprio som til tider er meget god, men også til tider kan være lidt irriterende, på linje med matt damon og nicholas cage (som er super irriterende always)
til gengæld er carey mulligan med!!!! jeg elskede hende i drive, i an education og i shame. jubi, godt at hun er med, hehe.

Men jeg glæder mig nærmest endnu mere til at jeg kan få fat i soundtracket til filmen, det er kurateret af jay-z (har jeg læst på soundvenue) og det er så sindssygt, så mange nice sange der er med på soundtracket!! argh jeg smelter af ... jeg øhh hvad-skal-man-kalde-det,,, niceness!!! .. eller sådan noget..

beyoncé, andre3000, coco o, the xx, lana del rey, florence + the machine. det bliver for sygt.

filmen har premiere d. 16. maj og soundtracket kan købes fra d. 7. maj, så det er jo mega snart, og det kan man jo glæde sig til! hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar