tirsdag den 12. februar 2013

det nye års mirakel og nedtur

jeg skal fortælle jer noget fantastisk
i mange år har jeg haft en sang på hovedet men aldrig har jeg kunnet finde den, og det er en madonna single, så jeg har virkelig syntes at det var mega frustrerende og underligt at jeg ikke kunne finde den, var det en sang der kun eksisterede i mit hovede, har jeg tænkt mange gange.
tumblr. - svaret på alt, hjalp mig, da jeg ved et tilfælde bare sad og scrollede var det en smling gifs med alle madonnas singler og her fandt jeg en gid fra den video jeg husker fra mine minder.
ovenpå gif'en stod der love profusion.


følelsen af forløsning er fantastisk og jeg rystede lidt i min krop da jeg så videoen, den var ej kun et minde eller et stykke fantasi, den var virkelig virkelig. det er mega optur.

bagefter finder jeg så ud af at alle koncertbilletterne til beyoncé er udsolgt. jeg tænker at jeg bare tager på vega og ser marina and the diamonds. de billetter var også alle udsolgt. 
ach und weh, tragisk. men hvis skæbnene vil have det sådan, så lader jeg være med at bruge de penge.

spørgsmålet er nu for det nye år:
northside, roskilde festival, begge, ingen, eller kun én?


5 kommentarer:

  1. ROSKILDE! Rigtig fed blog du har :) Håber du vil kigge forbi min - Måske kunne vi følges? :)
    Knus Amalie
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sidder netop selv i samme dilemma omkring de kære festivaler.... Håber jeg pludselig får klarsyn(og økonomi) til at træffe det rigtige valg!

    SvarSlet
  3. det er også tæt på jeg har besluttet mig for det amalie! og tak, jeg vil da helt klart kigge forbi din!

    ja, hvad er mest fornuftigt at gøre? jeg giver dig helt ret anonym. på den ene side vil jeg gerne opleve mange ting, på dne anden side vil jeg gerne spare en masse penge, men når man "sparer" en masse penge, men går glip af to så vilde koncerter som queen b og marina, ja så kommer det hele jo lidt i perspektiv..... akkkk

    SvarSlet
  4. Du skal ikke være ked af at gå glip af Marina, Niels! Jeg så hende på Northside sidste år, og det var kun sådan middel godt

    SvarSlet
  5. hmm, okay så, det var da lidt trøst :) :) :)
    hun er jo også bare en starrrr! (*l*,)

    SvarSlet